Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2008 15:54 - За смисъла, за любовта ... за всичкото и за нищото ...
Автор: redsonya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2204 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Кое ни кара да разсъждаваме? Желанието да намерим себе си? Желанието да разберем себе си? Или просто необходимостта да не се загубим?

 

Изходната точка за мен е любовта. Винаги е била и винаги ще бъде. Любовта в цялата ѝ прелест. Любовта, която не може да се дефинира. За която всички пишат и разсъждават ... и не всички търсят. Ще я намерим като я търсим или тя сама ще се появи без да разберем как и защо? Ако тя сама се появява, значи ли това, че трябва да спрем да я търсим? Дали търсейки я все пак ѝ помагаме да ни намери?

"Ако искаме нещо достатъчно силно, то ще се случи". А ако не се случва, значи ли това, че не го искаме достатъчно? Ако вярваме, че сме го намерили, а то се разпадне и си отиде, не е било истинско или от прекомерното си фокусиране в него, сме го развалили?

Къде е истината? И къде е смисъла?

 

Къде изчезна смисъла на всичко? И защо живота ни се превърна във вечно търсене и осъзнаване? Защо най-простите неща, станаха най-сложни? Защо се гордеем със себе си когато мислим, а вярваме, че мислим прекалено много?

 

Защо въпросителният знак стана толкова огромен и поглъщащ?



Тагове:   нищото,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. rpatel - Ех, любовта. . . незнам какво мислят ...
08.11.2008 16:46
Ех, любовта... незнам какво мислят другите, но за мен не говоря само за любовта между мъж и жена, говоря за любовтта във всичките й измерения. За любовта между родител и дете, за любовта към природата и животните, за любовта към музика... всичко около нас е свързано с нея. Тя кара светът да се върти. И хората да се усмихват. Без нея всичко ще бъде мъртво, похабено, загубено. Тя е тази, която ни дава живот. И не мисля, че можеш да я загубиш. Да, можеш да загубиш любовта на някого, но самата любов е вечна.
Желая ти усмихната вечер! И просто вярвай в любовта, тогава ранно или късно ще намериш правилния човек.
цитирай
2. redsonya - благодаря!
08.11.2008 16:58
за коментарите и за хубавите думи.
@не2: Не е нужно да знаеш кой си. Не би трябвало да се стига до там. По-скоро хората, които ме интерсуват, да знаят коя съм.
@rptael: Да, тя кара света да се върти или по-скоро го е карала. Мен ме притеснява, че хората не вярват вече в това. Вярват в пари и секс. И на мен не ми стига аз да вярвам, че любовта кара света да се върти, ако това е само моя свят, в който съм сама ;)
цитирай
3. viki11 - Защото сме направили живота си д...
08.11.2008 18:23
Защото сме направили живота си доста сложен и повече финансов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: redsonya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67433
Постинги: 35
Коментари: 65
Гласове: 213
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930